Livet går vidare

Hej alla! Jag har varit dålig med att uppdatera dom senaste dagarna förlåt♥ ( jag skrev faktiskt ett inlägg för nån dag sen men det kom inte fram och då orkade jag inte fixa med det, men samma roliga inlägg kommer snart!)
Anledningen till att jag inte har uppdaterat är att det har hänt vissa grejer som förändrar allt. Jag tycker just nu att det är för privat för att skriva om i bloggen, men jag vet att allt kommer lösa sig, men just nu måste jag finnas där för min familj. Dom som alltid har stöttat mej och hjälpt mej med allt. Det är svårt för mej som bara är ett barn att se mina föräldrar så svaga, men nu är det min tur att hjälpa dom, men jag är inte ensam för jag har mina bästa vänner vid min sida ♥
Jag kommer att uppdatera lite då och då, när jag känner att jag har tid, för det kommer ta ett tag innan allt blir som vanligt igen, eller precis som förut kommer det aldrig att bli men jag vet att det kommer att bli bra, iaf bättre.

kisses & hugs / A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0