Our friendship is a gift<3

Vår blogg handlar mycket om vänskap, som enligt mej är det finaste som finns. En äkta vän gör man allt för, det behöver inte vara något stort, ibland räcker det med att bara finnas där. Jag hoppas att mina vänner vet att jag finns där för dom, vad det än handlar om så kommer jag alltid att finnas där för dom, precis som dom alltid har varit där för mej, dom har hjälp mej, stöttat mej och gjort mej glad när allt kännts hopplöst. Jag har alltid kul med er, det spelar ingen roll vad vi gör, jag är trygg när jag är med er och kan vara mej själv, utan er hade jag inte varit den person jag är idag. Vi har gått igenom så mycket tillsammans, både mina värsta stunder i livet, och mina bästa! Jag kan inte tänka mej ett liv utan er, inte en dag! När vi inte är tillsammans känns det ensamt och konstigt, vi hör ihop helt enkelt!

Inget ni, inget jag - så är det bara!

Finaste
dikten vill jag ge till mina vänner ♥

A friend is someone we turn to when our spirits need a lift.
A friend is someone we treasure for our friendship is a gift.
A friend is someone who fills our lives with beaute, joy and grace.
And makes the whole world we live in a better and happier place ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0